האיגוד גאה להציג לחבריו תכנית שהותאמה במיוחד לצרכיהם של תסריטאים ותסריטאיות, לרבות התאמות לתנאי עיסוק ייחודיים. כעצמאים, רבים מאיתנו לא מפרישים כספים לקרן פנסיה ומסתכנים בעתיד כלכלי לא בטוח – לא נעים לדבר ולחשוב על זה – אך בדיוק משום כך אנחנו חייבים להיות מוכנים לזה!
במסגרת שירות זה הנכם זכאים לפגישת ייעוץ חינמית ללא כל התחייבות, וייעוץ זה רלוונטי גם לאלו מכם אשר כבר מחזיקים בקרן פנסיה או בביטוח.

תסריטאים ותסריטאיות,
בשנה האחרונה עמל איגוד התסריטאים בשיתוף עם חברת זהר נאמן על יצירת תכנית פנסיה וביטוח מיוחדת עבור חברי וחברות האיגוד, אשר תתאים לצרכינו ותנצל את הכוח המספרי שיש לנו ביחד, כציבור של עצמאים ועצמאיות בעלי אותו המקצוע.

לצערנו, כעצמאים אנו מועסקים לרוב ע"י מעסיקים שאינם מפרישים לנו כספים לקרן פנסיה, ולכן אף איננו טורחים לעשות זאת בעצמנו. במקצוע ומודל העסקה שסובלים בלאו הכי מהיעדר רצף תעסוקתי מובטח, התנהלות זו מהווה סכנה של ממש ליכולתנו ליהנות מיציבות כלכלית ביום הפרישה או במקרה, חלילה, של חוסר יכולת לעבוד. לא נעים לדבר ולחשוב על זה – אך בדיוק משום כך אנחנו חייבים להיות מוכנים לזה!

תנאי קרן הפנסיה והביטוח שהורכבו עבורכם ע"י האיגוד בעבודה משותפת עם חברת זהר-נאמן מותאמים במיוחד לתנאי המקצוע שלנו, כולל תנאים שאינם ניתנים לרוב במסגרת קרן סטנדרטית. לדוגמה, התנאים מכסים אובדן כושר עבודה כתוצאה מאובדן כושר מנטלי, ללא דרישה להסבה מקצועית, וגם במצב שבו אינכם עובדים אך ממשיכים לקבל תמלוגים – תמלוגים אלה לא ייחשבו להכנסה ולכן לא יפגעו בזכאותכם לפנסיה.

ההתמצאות בעולם הפנסיה ודקויותיו אינה פשוטה למי שלא מכיר ומבין, אבל זו לא סיבה לא להתעניין ולשמוע מאנשי המקצוע בתחום. כחלק משיתוף הפעולה בין האיגוד לבין חברת זהר-נאמן, כל חבר וחברת איגוד זכאים לפגישת ייעוץ חינמית (אשר מחירה באופן רגיל עומד על 700 ₪). גם אם ברשותכם תכנית פנסיה קודמת, אנו מעודדים אתכם לנצל את הפגישה המוצעת לכם בחינם ולהבין אם וכיצד ביכולתכם לשפר את תנאי החיסכון שלכם. חברי וחברות האיגוד, זהו העתיד שלכם! נצלו את השירות המוצע לכם.

לצפייה בסרטון היכרות עם החברה>>

יתרונות למבצעים קרן פנסיה בתנאי האיגוד:
• פגישה אישית ותכנון פנסיוני בראיה הוליסטית של כל העיסוקים וההכנסות, כולל את בן/בת הזוג. בדיקת נכסים מניבים במידה וקיימים, חסכונות ממקורות אחרים שאינם פעילים וירושות צפויות.

• הטבה של 50% הנחה בדמי הניהול.

• בחינת כיסוי פנסיית נכות בקרן הפנסיה והתאמתו למבוטח.


אובדן כושר עבודה ייחודי לעובדי האיגוד:
• אובדן כושר עבודה בהגדרת עיסוק של תסריטאי (עד גיל הפנסיה).

• במקרה של אובדן כושר עבודה לתסריטאי המעוניין לבצע הסבה מקצועית, ישולמו עד 50,000 ₪ לצורך הסבה ובמקביל תמשיך החברה לשלם את הפיצוי החודשי.

 

הכנסות מתמלוגים לא יחשבו במבחן ההכנסה.
• כל חבר באיגוד יוכל להרחיב את הכיסוי הביטוחי לפיצוי מהיום השמיני במקרה תאונה ומהיום ה 14 במקרה מחלה (הסטנדרט הינו פיצוי מהיום ה 90 ואילך).

• סכומים חד פעמיים במקרים של מחלה קשה או נכות – חשוב!


תאונות אישיות: למי זה מתאים ומה זה כולל?

• פיצוי חד פעמי במקרה נכות או מוות מתאונה.

• פיצוי בגין שבר או כוויה בסכום חד פעמי.

• פיצוי בגין ימי אשפוז.

• פיצוי שבועי משבוע שני ואילך

פגישת ניהול סיכונים ותכנון פנסיוני בשווי 700 ₪ – חינם לכל חבר וחברה באיגוד!

הצוות של "זהר נאמן" מחכה לכם! התקשרו ונצלו את הידע והתנאים הבלעדיים.

משרד: 03-9292727
נייד: 050-4454551

ירון נאמן
מנכ"ל
ביטוח פנסיה פיננסים 2011 בע"מ

Print Friendly, PDF & Email