הבמאי והיוצר העצמאי אורן גרנר ממשיך בסדרת המפגשים screeNights אשר משלימה לכם את כל מה שלא קיבלתם בלימודי הקולנוע באוני'.

המהדורה השניה של הסדרה, בשיתוף מנהל התרבות של עיריית תל אביב-יפו, תכלול 6 מפגשים מקוונים ולחברי איגוד התסריטאים יש הנחה של 10% למפגש בודד, או 20% לסדרה כולה.

הנחת המפגשים הבודדים בהקשת הקוד 'סקרין'.

ההנחה לסדרה כולה תנתן באופן אוטומטי.

להלן התכנית המלאה:

*** 6 מפגשי אונליין דחוסים של 90 דקות ***

***ימי ראשון בין 19:00 ל-20:30***

להזמנת סדרת המפגשים (הנחה של 20%) בקישור: https://www.eventer.co.il/nr1j3

פירוט המפגשים:

1.11.2020 – כל מה שחשוב לדעת על קרנות הקולנוע בישראל

סקירה מקיפה של קרנות הקולנוע הפועלות בארץ / אילו תסריטים 'נכונים' לקרן והאם בכלל יש דבר כזה? / תקציבים ומסלולי הגשה / קריטריונים ותנאי סף / איך להכין הגשה אופטימלית /תהליך הלקטורה/ הכנה לפרזנטציות ועוד
להזמנת מפגש בודדhttps://www.eventer.co.il/tr1j3

8.11.2020 – השתלבות ויצירה בתעשיית הטלוויזיה

את מי ואת מה גופי השידור מחפשים? / מהו מסמך הגשה לגוף שידור (ובמה זה שונה מהגשה לקרן קולנוע)? / משמעויות של תהליך כתיבה מול גוף שידור / מה מייחד בימוי לטלוויזיה? איך משתלבים בתחום? / מהן התחנות השונות בדרך מהרעיון עד לרגע העלייה לאוויר? / איך כדאי להערך לפיצ'ינג עבור גוף משדר?

במסגרת המפגש נארח את היוצרים: אסף קורמן (יצר יחד עם ליאור דיין וביים את סדרת הדרמה 'נורמלי' שתעלה בקרוב ב'הוט') וסיון שיקנאג'י (יצרת ותסריטאית סדרת הנוער 'כדברא' ב-yes , תסריטאית ראשית בסדרה 'כפולה' ועוד).
להזמנת מפגש בודד: https://www.eventer.co.il/rr1j3

15.11.2020 – צעד ראשון לפיצ'ר ראשון

כל מה שחשוב לדעת על הדרך לפיצ'ר הראשון: מסגרות פיתוח ומימון תסריטים בארץ ובעולם / מלגות התפנות לכתיבה / מי המפיק.ה הנכון לפרויקט? / הפקה של פיצ’ר באופן ממסדי (דרך קרנות הקולנוע), לעומת פיצ’ר עצמאי / קו-פרודוקציות / מסגרות ‘WORK IN PROGRESS’ ועוד.
להזמנת מפגש בודד: https://www.eventer.co.il/3r1j3

22.11.2020 – הפצה עצמאית בפסטיבלים לקולנוע וטלוויזה

סקירה מקיפה של פסטיבלי הקולנוע החשובים בעולם ("A LIST") , תוך התייחסות למסגרות תוכן והפקה רלוונטיות בכל פסטיבל / היכרות עם פסטיבלים בולטים בקטגורייה B ואלו הבולטים בקולנוע עלילתי, דוקו, קצר, אנימציה, סרטי ז'אנר, פסטיבלים יהודיים, זכויות אדם, וכו' / אסטרטגיית הפצה, בדגש על בניית תוכנית ממוקדת תקציב ולו"ז / איך מסננים ביעילות את הפסטיבלים הרלוונטיים מתוך אלפים? / ייעול וחיסכון בתהליכי ההרשמה. היכרות עם פלטפורמות מובילות להרשמה אונליין. / איך הקורונה השפיעה על עולם ההפצה ולאן הדברים מתקדמים מכאן?
להזמנת מפגש בודד: https://www.eventer.co.il/7r1j3

29.11.2020 -קולנוע דל אמצעים [Micro budget film-making]

יצירה עצמאית אלטרנטיבית (מסלול עוקף ממסד) / מהו תסריט 'נכון' ליצירה דלת תקציב? / איך הופכים את היעדר התקציב ליתרון וכוח יצירתי / עקרונות של פשטות וצמצום בקולנוע עצמאי / נורות אזהרה והאתגרים בתהליך / פרקטיקות בימוי ליצירה דלת תקציב / עקרונות וטיפים הפקתיים ליצירת הרבה במעט / דוגמאות ורפרנסים מהארץ והעולם על סרטים שנעשו בתקציבים מזעריים והצליחו אמנותית ומסחרית.
להזמנת מפגש בודד: https://www.eventer.co.il/fr1j3

6.12.2020 – יצירה ברשת: מודלים של תוכן ומימון

סדרות רשת, מבט רחב אל העשייה המקומית – יחודו של הפורמט ואמצעי המבע / פלטפורמות שידור / איך ליצור סדרת רשת בשיתוף גוף משדר / אפשרויות הפצה / המעבר מהאינטרנט לטלוויזיה / אפשרויות גיוס ותוכן שיווקי / דוגמאות וסיפורי הצלחה

במסגרת המפגש נארח את היוצרים: ניר ברגר (יוצר 'סוף הדרך' ששודרה ב'כאן') ודימה קונפלוב (יוצר 'הרומן שלי עם דאע"ש, זוכת פרס האקדמיה לסדרת הרשת הטובה ביותר)
להזמנת מפגש בודד: https://www.eventer.co.il/2r1j3

להזמנת כל סדרת המפגשים (הנחה של 20%): https://www.eventer.co.il/nr1j3

עלות הסדרה:  240 ש"ח לכל 6 המפגשים (לפי 40 שח לכל מפגש = 20% הנחה).

עלות מפגש בודד: 50 ש"ח (ניתן להזמין בקישורים המצורפים לכל מפגש).

המפגשים מורכבים מתמהיל של ידע פרקטי שיועבר בהרצאות אינפורמטיביות, ובמפגשים בלתי אמצעיים עם אורחים מהתעשייה, מתוך שאיפה להנגיש את הידע וההזדמנויות שיסייעו לגשר על הפער שבין הכשרון והיוזמות של היוצרים והיוצרות ובין יישומם בפועל.

מרצה ומנחה הפאנלים:

אורן גרנר- יוצר קולנוע וטלוויזיה, סרטיו היו מועמדים לפרסי אופיר, השתתפו בתחרויות הרשמיות של פסטיבל קאן, טורונטו סאנדנס ועוד, זכו בפרסים בינ"ל ונמכרו לגופי שידור בארץ ובעולם. כמו כן, יצר מספר פורמטים טלוויזיוניים ששודרו בין היתר ב-'הוט' ו'קומדי סנטרל' ונמכרו לטריטוריות שונות. כיום מרצה במספר מוסדות אקדמיים ללימודי קולנוע. מנהל מיזם 'קולנוע עצמאי בישראל'.

Print Friendly, PDF & Email