חברי האיגוד מוזמנים לצפות במופעים 'עננוצה' ו-'החלום הוא צייר גדול' של קבוצת המחול נעה דר במחיר מיוחד של 60 שקלים (20% הנחה).

ב"עננוצה" – יצירתה החדשה של נעה דר לילדים, הדמיון ומשאלות הלב מציירים עולם בו קווי המתאר חמקמקים     כשל ענן והוא משתנה ומחליף צורות וצבעים כמו בסיבוב קלידוסקופ. הסביבה וההתרחשות נעים באופן חופשי מהמוכר למדומיין ומהיומיומי למופלא.   המופע מורכב מתמונות קצרות ושונות שמצטברות למהלך אחד, עשיר בהומור ויופי.

ליצירת "ענונצה", חברו לנעה המוסיקאי דניאל סלומון והכותבת שירה גפן.  "עננוצה" מצטרפת ל 2 היצירות הקודמות של נעה לילדים ולכל המשפחה שזכו להצלחה גדולה: "החלום הוא צייר גדול" ו"משחקי ילדים".

השותפים ליצירה: יוצרת וכוריאוגרפית: נעה דר * רקדניות : מור נרדימון, נועה שביט, אפרת לוי* כתיבת טקסט: שירה גפן * מלחין: דניאל סלומון * עיצוב חלל ותלבושות: פולינה אדמוב * עיצוב תאורה: אורי רובינשטיין * קולות: אורנה קרת, שירה גפן, לב קרת, מאיה צ'רנוברוב, הלל שעשוע דר

עננוצה צילום תמר לם

"החלום הוא צייר גדול" הוא מופע של מחול ושירה לילדים, ע"פ שיריה של לאה גולדברג. שיריה האהובים "מדוע הילד צחק בחלום", "כובע קסמים" "הילד הרע" ועוד, מוצגים כאן באופן חדש, מרענן ומפתיע. את המופע מוביל הילד גד שנשאר לבדו בבית ויוצר בדמיונו עולם עשיר וצבעוני שכולל את היצורים המשונים שמצייר "האדון חלום", את "דודה לאה" שמתחפשת לצפרדע, את נצחונו על "הילד הרע" שתמיד נכנס אליו בלי שום אזהרה ואת מסעו בעולם בעזרת "כובע הקסמים". עוד קסמים והפתעות נשלפים מכובעה של גולדברג ונוצרים מחדש על הבמה בתנועה ומוסיקה פיוטיות ומלאות הומור ותלבושות רבות דמיון.

כוריאוגרפיה ובימוי: נעה דר.  מוסיקה מקורית: ישראל ברייט. תמליל ועריכה: חגית רכבי.

בביצוע: השחקנית \ זמרת: לירון ויגדור. הרקדנים:מור נרדימון, , נחשון שטיין, איה דגני, נגה גולן

תלבושות: סווטלנה ברגר. תאורה: אינה מלכין. תפאורה: אבי שכווי. צילום: תמר לם

צילום תמר לם החלום הוא צייר גדול

המופעים הקרובים:

עננוצה: יצירה לילדים מאת נעה דר

21 למאי 2016, שבת, 11:30, סוזן דלל, ת"א: 03-5105656

לרכישה: לחץ כאן

קוד ההנחה: 'ענן'

 

החלום הוא צייר גדול

11 ליוני 2016, שבת, 11:30, סוזן דלל, ת"א: 03-5105656

לרכישה: לחץ כאן

קוד ההנחה: 'חלום'

Print Friendly, PDF & Email