איגוד התסריטאים בשיתוף פעולה ייחודי עם הבלאק ליסט


The Black List הוא שירות אינטרנטי שהוקם בשנת 2005 על ידי פרנקלין לאונרד,שהיה אז קורא תסריטים מתוסכל בחברות הפקה וחיפש דרך טובה יותר להגיע לתסריטים הטובים שעוד לא הופקו, במקום לקרוא מאות ואלפי תסריטים רעים.
בעצה אחת עם קוראים נוספים מחברות אחרות הוא החל ברשימה מחתרתית שדירגה את התסריטים שהסתובבו בהוליווד וקבעה אילו הם התסריטים הטובים ביותר שעוד לא הופקו.

עם הזמן, הרשימה הפכה לכלי משמעותי עבור סוכנים ומפיקים, אשר נעזרו בה כדי לאתר את הסרט הבא שלהם או התסריטאי הבא שהם רוצים לייצג, ואתר הBlack List הפך להיות חותמת איכות לתסריטים ('נער החידות ממומבאי', 'ארגו', 'ספוטלייט', ועוד – זכו לחשיפה ברשימה, כמו גם 300 תסריטים נוספים שהופקו, היו מועמדים ל-264 פרסי אוסקר וזכו ב-48 מתוכם).

איגוד התסריטאים הישראלי חתם עם הבלאק ליסט על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו יכולים חברי איגוד התסריטאים להציג את קטלוג התסריטים שלהם באתר (שם התסריט והלוג-ליין) בחינם, וזכאים להנחה של 20% על השימוש בשירות ההערכה וההוסטינג – זה שמדרג את איכות התסריט וממקם אותו ברשימה המפורסמת של האתר, חשוף לסוכנים, מפיקים ואולפנים בכל העולם.

אז מה עושים?
1. צופים בוידאו למעלה ומכירים קצת את הסיפור של הבלאק ליסט. אנחנו ממליצים לצפות גם בוידאו הזה בו פרנקלין לאונרד מציג את שירות ההערכה לאיגוד המפיקים האמריקאי.
2. נכנסים לאתר הבלאק ליסט, קוראים ומכירים איך הדברים עובדים.
3. מתרגמים ומלטשים את התסריט שאתם רוצים שיופיע באתר, ומכינים רשימה ולוג-ליינז של התסריטים האחרים שלכם.
4. נרשמים לבלאק ליסט כחברי איגוד התסריטאים הישראלי בחינם, או בתשלום אם כבר רוצים לשלוח תסריט להערכה.
קוד ההנחה הוא SGI ואחריו מספר כרטיס החבר שלכם.
אם אינכם יודעים מה מספר הכרטיס או זקוקים לעזרה – פנו אלינו.
5. פורצים!

כאן תוכלו למצוא רשימת שאלות ותשובות נפוצות שוודאי יענו על מרב התהיות שלכם.

Print Friendly, PDF & Email