כאן בהקמה

כאן בהקמה 2017:

200 מיליון ₪ יושקעו ביצירה ישראלית

"כאן בהקמה" פרסם שלושה קולות קוראים חדשים ליצירות ישראליות במגוון תחומים.

 

קול קורא דוקומנטרי:

  • סדרות דוקומנטריות הפונות גם אך לא רק לקהל צעיר (25-35) : הצעות  לסדרות על גיבורים צעירים המותאמות, עוסקות או מנתחות את  העידן הדיגיטלי, או הצעות שעוסקות בסוגיות שהן בעלות עניין מיוחד לקהל הצעיר. הצעות לסרטים או סדרות בהן משולב הומור, שפה קולנועית מיוחדת, או חדשנות.
  • ביוגרפיות / אירועים מטביעי חותם : סרטי דיוקן דוקומנטריים המשרטטים את אירועים ודמותם של אישים שהטביעו חותמם על החברה והחיים בישראל בכל התחומים.
  • הורות/ חינוך/  בריאות/ סביבה : סרטים דוקומנטריים העוסקים בסוגיות יסוד חשובות אלה מזווית אישית או מנקודת השקפה רחבה יותר – אובייקטיבית, מחקרית או אחרת.

קולות קוראים 'בסגנון חופשי':

  • קול קורא נוסף שפורסם מזמין את היוצרים להגיש את הצעות לתכניות וסרטים עבור לוחות שידורים מיוחדים:  לוח שידורים לציון יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולוח שידורים לציון 50 שנה למלחמת ששת הימים.
  • קול קורא שלישי שפורסם קורא ליוצרים להגיש הצעות בנושא היסטוריה, מסורת, מורשת ויהדות עכשווית ואקטואלית. בתאגיד מחפשים גם תכנים חדשניים ורלוונטיים העוסקים בהתמודדות היהדות עם סוגיות ודילמות עכשוויות בהן תכנים מדעיים, טכנולוגים, משפחתיים ופסיכולוגים, ברוח התקופה המודרנית.

 

דינה לניר, סמנכ"לית טלוויזיה, כאן בהקמה: "יצירה ישראלית היא חלק בלתי נפרד מהשידור הציבורי ולכן חשוב לנו לבחון הצעות ממגוון היוצרים המוכשרים בישראל. אנו רואים בהשקעה מקומית רווח כפול, הן ליוצרים והן לצופים"

 

מצ"ב לינק לקולות הקוראים: http://www.kan.org.il/Item/?itemId=141

לפרטים נוספים ניתן לפנות לגילי שם-טוב, דוברת כאן בהקמה 072-3905208

[email protected]

 

אודות כאן בהקמה

תאגיד השידור הישראלי נולד ב-2015 (כתוצאה מחקיקה ב-2014), ומוקם בימים אלו במטרה לתת מענה רלוונטי לקהל הישראלי במציאות תקשורתית המשתנה, ולספק שידור ציבורי עצמאי, חדשני, מקצועי, מגוון ואמין, הנותן ביטוי מאוזן לכלל הדעות והזרמים בחברה הישראלית.

Print Friendly, PDF & Email