אולפני  הרצליה, חברת ההפקה המוכרת והותיקה, יוצאת במיזם חדש בשיתוף התסריטאית והשואוראנרית סיגל אבין, במטרה ליצור סדנה לטיפוח יוצרים צעירים ולעודד יצירת תוכן מקורי בתחום הדרמה.

האולפנים הוציאו קול קורא אותו אנחנו מביאים כלשונו בסוף המאמר.

***עדכון!***

הדדליין להגשה עודכן ועומד על ה5/9.

לאחר עיון בהסכם המשתתפים פנה איגוד התסריטאים לאולפני הרצליה ויחד הגענו לכדי הסכם משתתפים מתוקן ומעודכן אותו אנו מצרפים מטה.

השינויים העיקריים אותם גילמנו בהסכם המשתתפים החדש נועדו לסייע לתסריטאים חדשים שזו להם עבודתם הראשונה בתעשייה. בעוד שתנאי התמורה הכלכלית מעט מופחתים מהללו המוצעים בהסכמים בדרך כלל, אנו מאמינים שאלו מאוזנים על ידי מבנה הסדנא והתוכן שיועבר בה, כמו גם ההזדמנות לעבוד עם אנשי תוכן בכירים בתעשייה.

נוסף על כך – וחשוב מאוד, ההסכם החדש מקנה ליוצר זכות סירוב ראשונה – כלומר – כתיבתה של הסדרה בפועל תעשה קודם כל על ידי התסריטאי המקורי שלה. באופן כזה, היוצר (או היוצרת) לא יוצאו מתהליך הכתיבה בלי הסכמתם. סעיף זה הוא החשוב ביותר לתפיסתנו ומנסיוננו, וחשוב שיהיה בכל הסכם עליו אתם חותמים.

***סוף העדכון***

חשוב להדגיש שכל האותיות הקטנות לכל עניין ובהן גם זכויות היוצרים והקניין נמצאות בהסכם ההשתתפות שיישלח למעוניינים, אותו אנו ממליצים ומפצירים לקרוא בעיון, וכמובן – לבוא להתייעץ ולשתף בכל אי בהירות, תהיה או שאלה!
אנחנו פה בשבילכם, תמיד.

קול קורא סדנת התסריטאים – אולפני הרצליה.

הסכם משתתפים מעודכן אולפני הרצליה.

Print Friendly, PDF & Email