ליאור תמאם - מנכ"ל איגוד התסריטאיםחברי איגוד יקרים,

השבוע ניכרת עליית מדרגה במאבקה של שרת התרבות כנגד מבנה מימון התרבות בישראל: היועמ"ש אישר לשרה נוסח חוק שיחיל את מה שהיא מכנה חוק המימון.

האיגוד לא ממהר להגיב, על אף שלו הדברים יעברו בחקיקה כפי שהם מוצגים עכשיו בכלי התקשורת זה עשוי לסמן פגיעה משמעותית בחופש הביטוי והיצירה בישראל. אנחנו עומדים מוכנים לעדכונים והתפתחויות בנושא וכבר עתה פועלים על מנת להבין מול מה אנחנו ניצבים.

המועד האחרון להגשת נייר העמדה בתגובה לדוח ועדת פילבר נדחה בשבוע ואנו מנצלים את הימים
הללו על מנת לחדד את עמדותינו. כאשר תוגש העמדה היא תפורסם במלואה באתר האיגוד. בינתיים אתם מוזמנים לקרוא את סיכום הישיבה שערכנו עם מנכ"ל משרד התקשורת מר שלמה פילבר בתחילת השבוע.

לסיום, בוודאי שמתם לב שהתחלנו להעלות לאתר החדש חומר מקצועי הנוגע למלאכת הכתיבה, דוגמת תסריטים לקריאה, ניתוחי מבנה, המלצות לפודקאסטים והעשרה. בשבוע שעבר העמקנו ב'שתיקת הכבשים' והשבוע פושטים על 'שודדי התיבה האבודה'.

אם יש לכם תסריט שהופק – פיצ'ר, פרק בסדרת דרמה, סדרת ילדים או נוער, אנימציה וכו', נשמח לקבל אותו ולהעלות אותו לארכיון התסריטים שלנו להנאתם והשכלתם של חברי האיגוד. חסרים תסריטים ישראלים זמינים והגיע הזמן לשנות את זה. בואו נלמד אחד מהשני.

נקפיד להעלות רק תסריטים שהופקו, בצירוף אישור על זכויות היוצרים מהתסריטאי או הגוף בעל הזכויות.  התסריטים יעלו לאתר ויהיו זמינים לחברי איגוד בלבד בהזנת הסיסמה האישית שלהם.

אם אתם רוצים להיות חלק מארכיון התסריטים הישראלי – צרו קשר עם מאור גילרמן אחראי התוכן שלנו והוא ישמח לכלול אתכם בארכיון.

שיהיה סוף שבוע נעים ושבת שלום

Print Friendly, PDF & Email