פסטיבל קולנוע דרום 2018 מזמין יוצרות ויוצרי קולנוע ישראליים להגיש את סרטיהם העלילתיים לפסטיבל שיתקיים בתאריכים 3-7.6.2018.
הפסטיבל שואף להיות במה לקולות, דמויות  ושפה קולנועית פורצי דרך המשקפים את המגוון האנושי המרכיב את החברה הישראלית, ומבטאים קול ברור וייחודי של יוצר/ת  בנוף היצירה המקומית.
kol kore- studio darom

אנו מזמינים אתכם להגיש את יצירותיכם העלילתיות והדוקומנטריות לפסטיבל על-פי התקנון שבאתר.

הגשת המועמדות לתכנית עד ליום חמישי 22.2.2018 בשעה 15:00.

 

בתחום העלילתי:

רשאים להגיש מועמדוּת יוצרי ויוצרות קולנוע ישראליים לסרטים בז'אנר עלילתי מלא (מעל 60 דקות), ואשר טרם הוקרנו בהקרנת בכורה. מועד הפקתם (פיינל קאט, טריילר כותרות אנגלית) יסתיים ב-15 באפריל  2018, בכפוף ללוחות הזמנים המפורטים להלן. לא יתקבלו סרטים שהופקו במסגרות לימודיות. יש להגיש את הבקשה בטופס הרשמה אלקטרוני מלא בעברית ובאנגלית וחתום ע"י מגיש/ה המועמדות באתר הפסטיבל בתוספת סינופסיס קצר (באמצעות הטופס האלקטרוני) ולינק לצפייה בסרט  (במידה והסרט לא הושלם תוגש גרסת ראף קאט).

בתחום הדוקומנטרי:

במסגרת האוצרות הדוקומנטרית בפסטיבל יבחרו עד 5 סרטים חדשים המשקפים את רוח הפסטיבל. סרט שייבחר להקרנה  בפסטיבל קולנוע דרום יקבל מענק עידוד בגובה 10,000 ש"ח וחשיפה רחבה בפלטפורמות השונות של הפסטיבל.

רשאים להגיש מועמדוּת יוצרי ויוצרות קולנוע ישראליים לסרטים בז'אנר התיעודי באורך מלא (מעל 50 דקות), ואשר טרם הוקרנו בהקרנת בכורה. מועד הפקתם (פיינל קאט, טריילר כותרות אנגלית) יסתיים ב-15 באפריל  2018, בכפוף ללוחות הזמנים המפורטים להלן. לא יתקבלו סרטים שהופקו במסגרות לימודיות. יש להגיש את הבקשה בטופס הרשמה אלקטרוני מלא בעברית ובאנגלית וחתום ע"י מגיש/ה המועמדות באתר הפסטיבל בתוספת סינופסיס קצר (באמצעות הטופס האלקטרוני) ולינק לצפייה בסרט (במידה והסרט לא הושלם, תוגש גרסת ראף קאט).

 

הנהלת הפסטיבל רשאית, לפי שיקול דעתה ובכל שלב, לפסול מועמדות של כל סרט אשר הפרטים שנרשמו בטופס ההרשמה אינם מלאים ו/או נכונים, ו/או המועמד לא עמד באי אילו מהתחיבויותיו שלעיל ו/או עפ"י תקנון זה.

לשאלות ובירורים ניתן לפנות במייל: [email protected]

Print Friendly, PDF & Email