ליאור תמאם - מנכ"ל איגוד התסריטאיםחברים יקרים!

האסיפה הכללית היא שיאה של הדמוקרטיה שהיא איגוד התסריטאים. היא הרגע בו אנו במערכת האיגוד ובהנהלת האיגוד פוגשים אתכם – חברי האיגוד, על מנת לדבר על עתידנו ועל עתיד מקצוע התסריטאות.

 

בסוף החודש ב – 27/08/2017 אנחנו צפויים לקיים את האסיפה הכללית שלנו. זהו המעמד בו מקבלת ההנהלה את הרשות לפעול בשם חברי האיגוד ולהפעיל את מערכת האיגוד לשם התגשמותם של הרעיונות שנבחרו לביצוע.

אנו מקווים לשמוע רעיונות חדשים, תוכניות, הצעות ובקשות שיש לכם ולפעול על מנת ליישם אותן.

אבל איך כל העניין הזה עובד בכלל? הנה הסבר קצר על האיגוד ומנגנוני הפעולה שלו:
איגוד התסריטאים הוא עמותה רשומה, וככל עמותה יש לו תקנון ובו מוגדרים 3 מוסדות – האסיפה הכללית, הוועד המנהל, ויו"ר הוועד המנהל ומערכת האיגוד.

האסיפה הכללית – האסיפה הכללית מורכבת מכלל חברי האיגוד. היא מתכנסת אחת לשנה לפחות ובמהלכה מתבקשים החברים לאשר ולבקר את פעילות האיגוד ואת הדוחות הכספיים שלו. נוסף על כך, ממנה האסיפה את הוועד המנהל.

הוועד המנהל – "ההנהלה", בלשוננו, מורכבת מ – 12 תסריטאים ותיקים מתחומים מגוונים, הפועלים בהתנדבות. ההנהלה מתכנסת אחת לחודש לפחות, חבריה פעילים ומלווים את הפרוייקטים והפעילויות השונות של האיגוד ומתווים את אופי פעילותו בהתאם לתחומי התמחותם ולטובת עניינם של חברי האיגוד.

יו"ר הוועד המנהל ומערכת האיגוד –  יו"ר הוועד המנהל – התסריטאי עמית ליאור, מלווה באינטנסיביות את כלל הפעילויות והפרויקטים של האיגוד ושל הנהלת האיגוד.
מערכת האיגוד מורכבת כיום מאחראי יצירה מקורית – המנכ"ל ליאור תמאם (אני), מנהלות הפרוייקטים צילה לוי ושירה ברוך, ואחראי תוכן אתר האינטרנט והמדיה החברתית מאור גילרמן. מערכת האיגוד מועסקת על מנת להגשים את פעילויות האיגוד כפי שמותוות על ידי הנהלת האיגוד והאסיפה הכללית.

אז איך אתם יכולים להיות מעורבים יותר?

כפי שאתם מבינים, בראש הפירמידה של האיגוד נמצאים אתם, חברי האיגוד, התסריטאים והתסריטאיות. דעתכם חשובה וקובעת ומעורבותכם מחזקת את המטרות המשותפות שלנו.

כמו בכל שנה, אנו מפרסמים את הדוח הכספי והדוח המילולי על פעילות האיגוד, אותם תתבקשו לאשר במהלך האסיפה הכללית.

קיראו אותם!:

דוח מילולי 2016

דוח כספי 2016

שילחו לנו מיילים עם הערות/שאלות/בקשות הבהרה!

בואו להיפגש איתנו עם רעיונות ושאלות!

כתמיד, נתייחס לכולם וכל אחד מהם ישפר את פעילותו של האיגוד ויעזור לנו לשים בפוקוס את מה שחשוב לכם.

והכי חשוב:

ב-27/08 בשעה 20:00, בואו לחדר הישיבות של האיגוד לשמוע ולהשמיע ולמלא את תפקידכם. מעורבות היא סולידריות!

וכתמיד – זו גם הזדמנות להכיר חלק מעמיתיכם, אילו שעשויים להיות שותפים שלכם בעבודה הבאה.

שלחו לנו מייל על כוונתכם להגיע ([email protected]).

הכי ישמח אותנו אם כולכם תבואו, ושלכל אחד מכם יהיה רעיון כיצד ניתן לעשות עוד על מנת לקדם את מעמד התסריטאי ולפעול לשיפור הקולנוע והטלוויזיה בישראל בכלל.

Print Friendly, PDF & Email